Centrul de Ajutor Clicktrans

De ce nu funcționează urmărirea livrării pe telefonul meu?

Urmărirea livrării este disponibilă doar prin intermediul aplicației mobile gratuite  "Clicktrans – pentru curieri" .

Urmărirea livrării poate să nu funcționeze corect dacă:


  • Telefonul tău a pierdut conexiunea la Internet;
  • Telefonul nu poate detecta cu precizie locația folosind GPS-ul.


Folosești urmărirea livrării pentru prima dată?  Iată ce trebuie să faci:

Urmărirea va funcționa corect doar dacă oferi aplicației acces la locația dispozitivului tău. Aplicația îți va solicita aceste permisiuni – trebuie doar să le confirmi. Mai jos găsești pașii pentru dispozitivele  Android .


Configurarea pe dispozitive Android


  1. Permite aplicației Clicktrans accesul la locația dispozitivului tău.  Aceasta îi permite aplicației să detecteze când ajungi la destinație și să trimită notificări clientului. Nu-ți face griji, tu ai control total asupra a ceea ce împărtășești!

     

  2. Permite accesul la activitatea fizică . Nu-ți face griji, nu urmărim pașii tăi zilnici! 😊 Această opțiune ajută aplicația să urmărească livrările mai precis și să economisească bateria.

     

Permisiunile aplicației Clicktrans ar trebui să arate astfel:

aplikacja Clicktrans pe Android
Nu ați găsit un răspuns la întrebarea dumneavoastră?
Contactați-ne. Suntem aici pentru a răspunde la toate întrebările dumneavoastră și pentru a rezolva orice problemă!
Contact