De ce nu funcționează urmărirea livrării pe telefonul meu?


Urmărirea livrării este disponibilă doar prin intermediul aplicației mobile gratuite "Clicktrans – pentru curieri".

Urmărirea livrării poate să nu funcționeze corect dacă:

  • Telefonul tău a pierdut conexiunea la Internet;
  • Telefonul nu poate detecta cu precizie locația folosind GPS-ul.

Folosești urmărirea livrării pentru prima dată? Iată ce trebuie să faci:

Urmărirea va funcționa corect doar dacă oferi aplicației acces la locația dispozitivului tău. Aplicația îți va solicita aceste permisiuni – trebuie doar să le confirmi. Mai jos găsești pașii pentru dispozitivele Android.

Configurarea pe dispozitive Android

  1. Permite aplicației Clicktrans accesul la locația dispozitivului tău. Aceasta îi permite aplicației să detecteze când ajungi la destinație și să trimită notificări clientului. Nu-ți face griji, tu ai control total asupra a ceea ce împărtășești!


  2. Permite accesul la activitatea fizică. Nu-ți face griji, nu urmărim pașii tăi zilnici! 😊 Această opțiune ajută aplicația să urmărească livrările mai precis și să economisească bateria.


Permisiunile aplicației Clicktrans ar trebui să arate astfel:

aplikacja Clicktrans pe Android