Centrul de Ajutor Clicktrans

Cum îmi pot recupera taxa?

Dacă, după finalizarea tranzacției, aceasta nu a avut loc de fapt, poți trimite o cerere de rambursare a comisionului prin depunerea unei cereri corespunzătoare în termen de 30 de zile.

Pentru a trimite o cerere de rambursare a comisionului:

1) Autentificare

2) Mergi la Ofertele mele > Acceptate sau Arhivă. Dă clic pe cele trei puncte din colțul din dreapta sus al comenzii pentru care dorești rambursarea și selectează "Trimite o cerere de rambursare a comisionului".



Completează cererea, indicând motivul, descriind situația și atașând documentația necesară.

Fiecare cerere va fi analizată de noi și, pe baza acesteia, va fi luată o decizie privind rambursarea comisionului.

Pentru a obține rambursarea comisionului, asigură-te că aduni materialele care confirmă că transportul nu a avut loc, în special:

  • O confirmare a anularii transportului din partea expeditorului în scris, de exemplu prin e-mail sau SMS (cu adresa/numărul expeditorului vizibile)
  • Documentație fotografică a articolului, în cazul în care nu a putut fi ridicat din cauza unui defect sau diferențelor între dimensiunile declarate și cele reale
  • Confirmarea încercărilor de contact cu expeditorul în caz de lipsă de contact, de exemplu capturi de ecran care arată apelurile efectuate sau mesajele trimise
  • Fotografii sau factură pentru repararea vehiculului în caz de defecțiune

Rambursarea nu va fi acceptată dacă:
  • Transportul a avut loc
  • Trimiteți cererea de rambursare a comisionului fără a atașa documentele necesare
  • Nu trimiteți documentele necesare la cerere
Nu ați găsit un răspuns la întrebarea dumneavoastră?
Contactați-ne. Suntem aici pentru a răspunde la toate întrebările dumneavoastră și pentru a rezolva orice problemă!
Contact