Cum îmi pot recupera taxa?
Dacă, după finalizarea tranzacției, aceasta nu a avut loc de fapt, poți trimite o cerere de rambursare a comisionului prin depunerea unei cereri corespunzătoare în termen de 30 de zile.
Pentru a trimite o cerere de rambursare a comisionului:
1) Autentificare
2) Mergi la Ofertele mele > Acceptate sau Arhivă. Dă clic pe cele trei puncte din colțul din dreapta sus al comenzii pentru care dorești rambursarea și selectează "Trimite o cerere de rambursare a comisionului".
Completează cererea, indicând motivul, descriind situația și atașând documentația necesară.
Fiecare cerere va fi analizată de noi și, pe baza acesteia, va fi luată o decizie privind rambursarea comisionului.
Pentru a obține rambursarea comisionului, asigură-te că aduni materialele care confirmă că transportul nu a avut loc, în special:
- O confirmare a anularii transportului din partea expeditorului în scris, de exemplu prin e-mail sau SMS (cu adresa/numărul expeditorului vizibile)
- Documentație fotografică a articolului, în cazul în care nu a putut fi ridicat din cauza unui defect sau diferențelor între dimensiunile declarate și cele reale
- Confirmarea încercărilor de contact cu expeditorul în caz de lipsă de contact, de exemplu capturi de ecran care arată apelurile efectuate sau mesajele trimise
- Fotografii sau factură pentru repararea vehiculului în caz de defecțiune
Rambursarea nu va fi acceptată dacă:
- Transportul a avut loc
- Trimiteți cererea de rambursare a comisionului fără a atașa documentele necesare
- Nu trimiteți documentele necesare la cerere