TERMENII ȘI CONDIȚIILE SITE-ULUI PENTRU TRANSPORTATORI ȘI APLICAȚIA MOBILĂ A TRANSPORTATORULUI

I. DISPOZIȚII GENERALE

  1. Prezentele Reguli definesc termenii și condițiile generale de utilizare a Site-ului CLICKTRANS de către Transportatori și a Aplicației Mobile a Transportatorului, furnizată de Clicktrans sp. z o.o. cu sediul la Gdańsk (80-314), Aleja Grunwaldzka 303.
  2. Puteți contacta Furnizorul de servicii prin:
    1. e-mail - mesajele către Furnizorul de servicii trebuie trimise la: contact@clicktrans.ro, sau
    2. prin intermediul unui chat interactiv disponibil în funcționalitățile Aplicației Transportatorului.
  3. Prezentele Reguli sunt puse la dispoziție în mod continuu și gratuit de către Furnizorul de Servicii pe Website și în Aplicația Mobilă a Transportatorului într-un mod care să permită Utilizatorilor să obțină, să reproducă și să înregistreze conținutul acestora prin imprimare sau salvare pe un dispozitiv de stocare în orice moment, folosind sistemul informatic operat de Utilizator.
  4. Datele și alte conținuturi disponibile în Aplicația Mobilă a Transportatorului pot constitui o bază de date în sensul Legii din 27 iulie 2001 privind protecția bazelor de date (Jurnalul de legi nr. 128, art. 1402) și pot fi supuse protecției, în conformitate cu această lege și alte prevederi ale legii universal aplicabile.
  5. Serviciile furnizate în Aplicația Transportatorului sunt destinate exclusiv Transportatorilor.
  6. Aplicația Mobilă a Transportatorului și Site-ul sunt interconectate în măsura indicată în Reguli. Un Cont al Transportatorului creat pe Site este un Cont cu care Transportatorul se poate conecta la Aplicația Transportatorului și poate utiliza Serviciile Aplicației Transportatorului în termenii și condițiile stabilite mai jos.
  7. Furnizorul de servicii poate, de asemenea, ca parte a Serviciilor sau funcționalităților selectate, să afișeze notificări push pentru Transportatori pe Site, în Aplicația Transportatorului pe un Dispozitiv mobil. Notificările push sunt afișate numai pentru Transportatori care și-au dat consimțământul pentru aceasta, acceptând solicitarea corespunzătoare de pe Site, în Aplicația Transportatorului sau selectând opțiunile corespunzătoare în setările pentru Dispozitivul mobil sau browser.
  8. Orice chestiune care nu este acoperită de prezentele Reguli va fi guvernată de prevederile Termenilor și condițiilor Site-ului Clicktrans pentru Utilizatori și ale Aplicației Mobile a Clientului disponibile pe site (denumite în continuare „Regulile Site-ului”). În cazul oricăror discrepanțe între prevederile prezentelor Reguli și Regulilor Site-ului, prezentele Reguli vor prevala.
  9. Regulile de furnizare a altor Servicii, inclusiv Servicii cu plată, în cadrul Site-ului sau al Aplicației Mobile a Transportatorului pot fi stabilite în reglementări suplimentare.
  10. Prevederile Regulamentului (UE) 2019/1150 al Parlamentului European și al Consiliului din 20 iunie 2019 privind promovarea echității și a transparenței pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online (denumite în continuare: „Regulamentul UE 2019/1150”) se aplică Serviciilor furnizate pe Website și în Aplicația Transportatorului.

II. DEFINIȚII

Termenii cu majuscule vor avea semnificațiile care le sunt atribuite în „Termenii și condițiile site-ului Clicktrans pentru utilizatori și Aplicația Mobilă a Clientului” (Regulile Site-ului), în timp ce termenii definiți mai jos vor avea următoarele semnificații:

Aplicația Mobilă a Transportatorului/Aplicația Transportatorului – software dezvoltat de Furnizorul de servicii și pus la dispoziția Transportatorului prin intermediul platformelor Play Store și App Store, destinat să fie instalat pe Dispozitivul mobil al Transportatorului, unde Transportatorul poate utiliza Serviciile oferite în Aplicația Transportatorului de către Furnizorul de servicii. Condițiile de utilizare a Aplicației Transportatorului de transport sunt guvernate de „Termenii și condițiile Site-ului pentru Transportatori și Aplicația Mobilă a Transportatorului”, prevederile prezentelor Reguli aplicându-se Transportatorului în mod corespunzător, în măsura în care nu sunt acoperite de Regulile Site-ului și Aplicației Mobile a Transportatorului;

Comision – taxa impusă Transportatorului de către Furnizorul de Servicii în momentul încheierii unui Contract de Transport cu Clientul, în conformitate cu lista de taxe și comisioane. Un comision poate consta dintr-o sumă fixă ​​și o sumă variabilă exprimată ca procent din valoarea Contractului de transport;

Reguli -acest document.

Utilizarea cuvântului Website aici se va aplica mutatis mutandis (în mod corespunzător) și aplicației Transportatorului, cu excepția cazului în care, prin natura și funcționalitatea sa, acest lucru este exclus - sau dacă prevederile prezentelor Reguli prevăd altfel.

III. CONDIȚII GENERALE DE UTILIZARE ALE SITE-ULUI ȘI APLICAȚIEI TRANSPORTATORULUI

  1. Site-ul, Aplicația Transportatorului și Serviciile aferente acestora, împreună cu funcționalitățile acestora pot fi utilizate numai în condițiile și în scopul specificat în prezentele Reguli și în conformitate cu prevederile legilor aplicabile universal, regulilor de ordine și morală publică și regulilor de utilizare a Internetului.
  2. Cerințele tehnice minime pentru utilizarea Site-ului:
    1. un dispozitiv cu acces la internet;
    2. acces la e-mail;
    3. cea mai recentă versiune a browserului de internet cu module cookie și Java Script activate,
    4. Software de citire PDF.
  3. Cerințe tehnice minime pentru utilizarea funcționalităților Aplicației Transportatorului:
    1. Sistem de operare Dispozitiv mobil: Android sau iOS, versiunea indicată de Google Play sau AppStore;
    2. instalarea Aplicației Mobile a Transportatorului pe un Dispozitiv mobil compatibil;
    3. acces la internet pe Dispozitivul Mobil;
    4. acces la e-mail;
    5. un serviciu de transmisie de date activ și configurat corect pe Dispozitivul Mobil, pus la dispoziție de operatorul de telecomunicație sau o conexiune wireless activată.
  4. Pentru a utiliza Aplicația Transportatorului, Utilizatorul trebuie:
    1. Să citiți prezentele Reguli și informațiile despre Aplicația Transportatorului disponibile în magazinul Google Play sau App Store, după caz;
    2. Să descărcați Aplicația Transportatorului din magazinul menționat mai sus;
    3. Să instalați Aplicația Transportatorului pe Dispozitivul Mobil urmând instrucțiunile afișate pe Dispozitivul Mobil în timpul instalării;
    4. Să vă conectați la Cont în Aplicația Transportatorului utilizând datele de acces ale unui Cont activ deschis în cadrul Site-ului.
  5. În plus, pentru a utiliza anumite Servicii disponibile în Aplicația Transportatorului, poate fi necesar să activați serviciile de localizare pe Dispozitivul mobil și să activați accesul la aceste servicii în Aplicația Transportatorului. Pentru a optimiza furnizarea de Servicii care necesită acces la serviciile de localizare ale Dispozitivului Mobil, se recomandă să permiteți Aplicației Transportatorului să acceseze aceste Servicii în orice moment.
  6. Acțiunile care vizează încheierea unui Contract de furnizare de Servicii pe Site sau în Aplicația Transportatorului în numele unui Transportator, în special acțiunile legate de crearea și menținerea unui Cont și comandarea de servicii cu plată, pot fi efectuate numai de către persoane autorizate corespunzător să acționeze în numele Transportatorului. Furnizorul de servicii poate obliga o persoană care acționează în numele Transportatorului să trimită electronic documentele indicate de Furnizorul de servicii, inclusiv documente care confirmă autorizarea persoanei de a acționa în numele Transportatorului.
  7. În cazul în care Furnizorul de servicii suspectează că un Utilizator se angajează în activități interzise de lege sau de prezentele Reguli sau încalcă regulile de ordine și morală publică sau compromite interesele legitime ale Furnizorului de servicii, în special reputația acestuia, Furnizorul de servicii poate întreprinde orice acțiune permisă de lege, inclusiv restricționarea capacității Utilizatorului de a utiliza Aplicația Mobilă a Transportatorului prin intermediul acestora și al Website-ului.
  8. Furnizorul de Servicii va avea, de asemenea, dreptul de a bloca sau șterge Contul Transportatorului conform prevederilor Regulilor Site-ului, în cazurile și utilizând procedurile prevăzute în acesta. Blocarea sau ștergerea unui Cont de pe Site va avea ca rezultat blocarea sau excluderea definitivă a oportunității de a utiliza Contul în Aplicația Mobilă a Transportatorului și, respectiv, pe Website.
  9. În cazul în care expresia „Cont Verificat al Transportatorului” sau „Cont Verificat al Clientului” este utilizată în prezentele Reguli, pe Site sau în Aplicația Transportatorului, aceasta va fi interpretată drept verificarea de către Furnizor de servicii a corectitudinii datelor furnizate de Utilizator în formularul de înregistrare, la data verificării acestora, care de obicei are loc imediat după înregistrarea Contului unui Utilizator.

IV. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE TRANSPORTATORULUI

  1. Intenția Furnizorului de servicii este să ofere reguli clare și transparente pentru Clienți și Transportatori, prin urmare este esențial ca Transportatorii să respecte regulile stabilite în prezentele Reguli.
  2. Niciuna dintre reglementările proprii ale Transportatorilor pentru Serviciile de transport sau alte reguli pentru prestarea Serviciilor de transport prezentate Clienților nu poate fi în conflict cu prezentele Reguli și „Termenii și condițiile site-ului Clicktrans pentru Utilizatori și Aplicația Mobilă a Clientului” sau Contractul de transport; în plus, trebuie să respecte prevederile legale aplicabile în prezent, inclusiv legile privind drepturile consumatorilor și protecția datelor cu caracter personal.
  3. Transportatorii vor fi ținuți de drepturile și obligațiile Utilizatorilor, astfel cum sunt prevăzute în „Termenii și condițiile site-ului Clicktrans pentru Utilizatori și Aplicația Mobilă a Clientului”. În special, Transportatorii sunt obligați să:
    1. respecte drepturile consumatorilor, în special în ceea ce privește reclamațiile, retragerea dintr-un contract și obligațiile de informare;
    2. să protejeze datele personale ale Clienților în măsura în care acesta este un operator independent de date cu caracter personal și să respecte GDPR;
    3. să nu efectueze nicio acțiune care vizează încheierea unui Contract de Transport în afara Site-ului și să evite perceperea unui Comision de către Furnizorul de Servicii;
    4. să își actualizeze imediat datele personale din Cont;
    5. să plaseze Oferte în conformitate cu liniile directoare indicate pe Site. Aceasta include să nu plaseze Oferte de natură publicitară, care să conțină date personale, marcate ca „cooperare permanentă”, „vehicul gratuit”;
    6. să efectueze la timp plățile datorate către Furnizorul de servicii.

V. SERVICII

  1. Serviciile sunt furnizate în condițiile stabilite în acest document și, dacă nu se prevede altfel în prezentul document, în „Termenii și condițiile Site-ului Clicktrans pentru Utilizatori și Aplicația Mobilă a Clientului”.
  2. Furnizorul de servicii permite utilizarea Serviciilor sale prin intermediul Site-ului și al Aplicației Transportatorului. Unele dintre Servicii sunt dedicate exclusiv Transportatorilor care s-au înregistrat pe Site, au un Cont activ și au trecut de verificarea la care se face referire în prevederile ulterioare ale Regulilor.
  3. Tipul de Servicii disponibile pe Site și în Aplicația Transportatorului poate varia.
  4. În cadrul Aplicației Transportatorului, Furnizorul de servicii oferă un Serviciu Transportatorilor care au un Cont pe Site. Serviciul constă în asigurarea accesului la infrastructura care să permită Transportatorului să opereze pe Website din Aplicația Mobile a Transportatorului. Cu toate acestea, este posibil ca Aplicația Mobilă să nu permită utilizarea tuturor Serviciilor și funcționalităților Site-ului și a Contului Transportatorului - în conformitate cu informațiile prezentate în Aplicația Transportatorului și în prezentele Reguli. În mod particular, Transportatorul nu poate efectua plăți în cadrul Aplicației Transportatorului.
  5. Contractul de Servicii privind Aplicația Transportatorului este încheiat pe perioadă nedeterminată. Se încheie în momentul descărcării Aplicației Transportatorului, iar prevederile Regulilor constituie conținutul Contractului de Servicii privind Aplicația Transportatorului.
  6. Sub rezerva prevederilor ulterioare ale prezentelor Reguli, Utilizatorul poate înceta utilizarea Aplicației Transportatorului în orice moment, ștergându-l de pe Dispozitivul mobil într-un mod uzual pentru versiunea dată a sistemului de operare instalat pe Dispozitivul mobil.
  7. Încetarea Contractului de Servicii privind Aplicația Transportatorului, indiferent de moment și modul acesteia, nu va afecta ștergerea unui Cont (cu excepția cazului în care Transportatorul a făcut o astfel de declarație) și nici nu va afecta angajamentele sau declarațiile făcute de Transportator folosind sau în legătură cu utilizarea Aplicației Transportatorului. În special, Transportatorul este obligat să respecte Ofertele depuse și Contractele de Transport încheiate și va fi obligat să le execute.
  8. Serviciile furnizate de Furnizorul de servicii Transportatorilor includ:
    1. informații de navigare pe Website sau în Aplicația Transportatorului, ale căror reguli sunt specificate în „Termenii și condițiile Site-ului Clicktrans pentru Utilizatori și Aplicația Mobile a Clientului”, în timp ce accesul la conținutul disponibil în Aplicația Transportatorului este disponibil după autentificarea în Contul Transportatorului;
    2. rularea unui cont;
    3. caracteristică interactivă de chat disponibilă în Aplicația Transportatorului și pe Website, pentru a permite contactul cu Furnizorul de Servicii;
    4. participarea la Modul de ofertare, adică depunerea de Oferte în condițiile specificate în secțiunea VIII din Reguli;
    5. înscrierea pentru notificări prin mesaje text;
    6. să răspundă la Anunțuri plasate de Clienți în modul Ofertă rapidă, în conformitate cu principiile specificate în continuare în Reguli;
    7. Pluginuri Clicktrans;
    8. consimțământul pentru a primi informații comerciale de la Furnizorul de servicii în conformitate cu „Termenii și condițiile Site-ului Clicktrans pentru Utilizatori și Aplicația mobilă A Clientului”;
    9. adăugarea și transmiterea / prezentarea de mesaje și comentarii, ale căror reguli sunt definite în „Termenii și condițiile Site-ului Clicktrans pentru Utilizatori și Aplicația Mobilă a Clientului”.
  9. Furnizorul de Servicii permite Transportatorilor să creeze și să mențină un Cont pe Site în condițiile indicate în prezentele Reguli. Termenii și condițiile detaliate privind furnizare a Serviciului de menținere a unui Cont pe Site și posibilitatea de a vă autentifica în cadrul Aplicației Transportatorului sunt enumerate în secțiunea VI. din Reguli.
  10. Transportatorul își poate da acordul în setările Contului pentru a primi notificări prin mesaje text la numărul de telefon furnizat în Cont. Conținutul notificărilor poate include informații privind, printre altele, Oferte Rapide, răspunsuri ale altor Utilizatori sau alte reacții la conținutul postat de Transportatorul, știri sau mesaje din Cont. Notificările pot fi dezactivate oricând folosind opțiunea dedicată din Cont.
  11. Un Transportator autentificat într-un Cont în Aplicația Transportatorului sau pe Website are posibilitatea de a comunica cu Furnizorul de Servicii sau reprezentantul acestuia prin chat-ul interactiv (messenger) disponibil pe Website sau în Aplicația Transportatorului. Acest Contract de furnizare a unui Serviciu constând în furnizarea unei camere interactive de chat, în care Transportatorii pot contacta Furnizorul de Servicii, se încheie pe o perioadă determinată și se încheie la încheierea conversației, când sesiunea de chat este închisă sau când Aplicația Transportatorului este închisă.
  12. Un Transportator poate descărca pluginul Clicktrans așa cum este specificat în Serviciu. Un plug-in este un software pe care un Transportator îl poate instala pe site-ul său web și să afișeze conținut legat de Site, cum ar fi recenziile Transportatorului, utilizatorilor și clienților săi. Acest Contract pentru plugin Clicktrans se încheie pe o perioadă nedeterminată, din momentul în care este descărcat și până când este încetat de către Transportator. Furnizorul de servicii poate furniza și alte plugin-uri și, în cazul în care nu există reglementări separate privind funcționarea acestora, se vor aplica prevederile referitoare la plugin-ul Clicktrans.
  13. Transportatorul poate utiliza funcționalitatea de Urmărire a Livrării disponibilă în Aplicația Transportatorului. Acest lucru necesită ca Transportatorul să activeze locația pe Dispozitivul mobil al Transportatorului. Dacă Transportatorul pune la dispoziție Urmărirea Livrării,, Clientul va primi o alertă pentru a urmări locația Livrării, sale sub forma unui mesaj text cu un link către pagina în care locația Transportatorului este disponibilă. Transportatorul decide în mod independent dacă va pune la dispoziția Clientului Urmărirea Livrării, acoperite de Contractul de transport și, dacă o face, dacă va face acest lucru pentru întregul traseu sau numai pentru secțiuni ale rutei. Transportatorul poate, de asemenea, să înceteze funcția de urmărire în orice moment. Locația unei Livrări, este aproximativă și este dată doar pentru referință - acuratețea acesteia poate depinde de condițiile tehnice ale Dispozitivului mobil al Transportatorului și de accesul acestuia la Internet.

VI. CONT

  1. În ceea ce privește Contul Transportatorului și înregistrarea acestuia se aplică prezentele Reguli, precum și prevederile secțiunii VI. din „Termenii și condițiile Site-ului Clicktrans pentru Utilizatori și Aplicația Mobilă a Clientului”, cu excepția subsecțiunilor: 7, 9,10.
  2. Serviciul de Cont pentru Transportator este dedicat entităților cu sediul în Spațiul Economic European și Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord.
  3. Acordul de furnizare a Serviciului constând în menținerea unui Cont pe Site va fi încheiat pe o perioadă nedeterminată și încetat în condițiile enumerate în secțiunea XI din Reguli. Reînregistrarea unui Cont poate necesita un contact prealabil cu Furnizorul de servicii.
  4. Un Cont al Transportatorului i se acordă, de asemenea, drepturile unui Cont al Clientului. Astfel, de exemplu, permite Transportatorilor să emită Anunțuri, Oferte Rapide și să încheie Contracte de Transport cu alți Transportatori în termenii și condițiile stipulate în „Termenii și condițiile Site-ului Clicktrans pentru Utilizatori și Aplicația mobilă a Clientului”, sub rezerva diferențelor indicate în prezentele Reguli.
  5. Verificarea prealabilă, conform secțiunii VII de mai jos, este necesară pentru a utiliza toate caracteristicile și serviciile pentru Transportatori în cadrul Contului, inclusiv drepturile Contului unui Client.
  6. Conturile Transportatorului pot de asemenea avea denumiri funcționale diferite.
  7. Pentru a-și utiliza Contul în Aplicația Transportatorului, Transportatorul se conectează la Contul său în Aplicația Transportatorului cu datele de conectare utilizate de acesta pe Site. Aplicația Transportatorului și un Cont în Aplicația Transportatorului pot fi utilizate numai de Transportatorii care au înregistrat și verificat deja cu succes un Cont pe Site și au un Cont activ al Transportatorului pe Site.
  8. Furnizorul de Servicii nu permite crearea de Conturi în Aplicația Transportatorului.
  9. Furnizorul de servicii nu permite Clienților să utilizeze Aplicația Transportatorului.
  10. Aplicația Transportatorului atribuie un Cont numărului unic de identificare al Dispozitivului Mobil utilizat de Transportatorul pentru a se conecta la Cont în Aplicația Transportatorului - în special, numele complet și modelul Dispozitivului și ID-ul Dispozitivului acestuia (numărul ID al Dispozitivului Mobil al Utilizatorului). Transportatorul poate vizualiza istoricul Dispozitivelor mobile utilizate pentru a se conecta la Contul său prin Aplicația Transportatorului din Cont.
  11. Furnizorul de servicii poate împiedica temporar sau permanent Transportatorul să prezinte unele sau toate informațiile din pagina de profil a Contului. În special, Furnizorul de Servicii poate condiționa opțiunea de a prezenta pagina de profil a Contului Transportatorului de verificarea cu rezultat pozitiv a Transportatorului sau a datelor acestuia, în conformitate cu prezentele Reguli.
  12. Dacă un Transportator dorește să deschidă un Cont de Client separat de Contul Transportatorului, aceasta necesită acordul prealabil al Furnizorului de servicii.
  13. În ceea ce privește securitatea datelor cu caracter personal, un Cont de pe Site poate fi șters de către Furnizorul de servicii dacă Transportatorul nu s-a autentificat în Cont pentru o perioadă de 5 ani, începând de la data ultimei autentificări, cu excepția situațiilor în care există plăți în plus sau sume restante datorate Furnizorului de servicii pe Contul său.
  14. Un Cont de pe Site poate fi blocat în cazul încetării sau suspendării activității Transportatorului.


VII. STATUTUL DE TRANSPORTATOR

  1. Un Transportator poate avea diverse stări (status) în cadrul Serviciului și al Aplicației Transportatorului, inclusiv, dar fără a se limita la: Transportator verificat, Transportator neverificat, Transportator de top; acordarea fiecăruia dintre acestea poate avea ca rezultat acordarea unei desemnări grafice sau descriptive și prezentarea acesteia pe Site.
  2. Verificarea Transportatorului este necesară pentru a utiliza toate funcționalitățile și Serviciile din Cont, în special, pentru a încheia un Contract de Transport, a trimite Oferte sau a plasa Anunțuri.
  3. Pentru verificare suplimentară, poate fi necesar un transfer al unei sume indicate de Furnizorul de servicii pentru a verifica cu succes Transportatorul și pentru a obține acesta acces deplin la Servicii - fie prin sistemul sistem de plăţi electronice al Furnizorului de servicii, fie direct în contul bancar al Furnizorului de servicii, cu condiția ca detaliile indicate de Transportator în Cont să se coincidă cu detaliile titularului contului bancar indicate în transferul de verificare. Furnizorul de servicii poate solicita o verificare suplimentară în plus față de cea descrisă în această clauză dacă Transportatorul dorește să presteze Servicii de transport în Republica Franceză, dacă adresa de ridicare sau livrare a Serviciului de transport este în Republica Franceză sau când Clientul este din Republica Franceză. Verificarea suplimentară la care se face referire în teza anterioară poate fi în momentul înregistrării Contului Transportatorului, precum și într-o etapă ulterioară și / sau poate fi solicitată periodic.
  4. Furnizorul de servicii poate obliga o persoană care acționează în numele Transportatorului să trimită electronic documentele indicate de Furnizorul de servicii, în special, documente care confirmă autorizarea acesteia de a acționa în numele Transportatorului și activitatea comercială a Transportatorului sau înregistrarea într-un anumit registru, de ex. al profesioniștilor, sub sancțiunea refuzului de a stabili sau de a înceta colaborarea. În plus, în cazul în care Transportatorul desfășoară activități în afara teritoriului Poloniei, Furnizorul de servicii va avea dreptul de a solicita echivalente ale acestor documente în limba de origine, cu o traducere autorizată în poloneză și alte certificate sau permise deținute de Transportator. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a solicita ca Transportatorul să trimită documente suplimentare neindicate mai sus sau să le trimită într-un alt format comun.
  5. Pentru Transportatorii care au desfășurat activitate pe o perioadă mai mică de 3 luni sau Transportatorii cărora le-a fost blocat Contul, Furnizorul de Servicii poate condiționa verificarea Transportatorului cu rezultat pozitiv de efectuarea unei plăți în cuantumul stabilit de Furnizor de Servicii, pentru decontarea Comisionului.
  6. Indiferent de procedura de verificare, Furnizorul de Servicii este în drept să ia măsuri suplimentare, în orice moment, pentru a verifica autenticitatea, veridicitatea și acuratețea informațiilor oferite de Transportator.
  7. Pentru a verifica un Transportator, Furnizorul de Servicii poate verifica registrele disponibile public, inclusiv registrele debitorilor, și pe baza acestora, poate face o verificare cu soluție pozitivă sau negativă în privința Transportatorului sau poate bloca sau șterge Contul acestuia.
  8. Furnizorul de Servicii dorește să se asigure de calitatea Serviciilor de Transport furnizate de Transportatorii și de faptul ca siguranța Clienților să fie cât mai ridicată și, din acest motiv, poate refuza să evalueze pozitiv un Transportator pe baza unei evaluări subiective.
  9. În cazul verificării cu rezultat pozitiv și dacă plata pentru verificare a fost efectuată, aceasta se returnează Transportatorului, în contul bancar, din care Transportatorul a efectuat transferul, în termen de 7 zile calculate de la data finalizării verificării. Transportatorii care nu au fost verificați cu rezultat pozitiv vor avea acces limitat la Servicii și funcționalități, de ex. nu vor putea încheia Contracte de Transport.
  10. Furnizorul de servicii poate solicita reverificarea unui Cont de Transportator deja verificat, în special atunci când datele de înregistrare ale Transportatorului se modifică, dacă Contul Transportatorului este deblocat sau în alte cazuri justificate.
  11. Transportatorilor de încredere care, în opinia Clienților lor, oferă servicii de înaltă calitate, pot primi desemnarea Top Transporter împreună cu un certificat și un plugin Top Transporter . Decizia Furnizorului de servicii de a acorda desemnarea Top Transporter poate fi luată automat. Următoarele cerințe trebuie îndeplinite pentru a obține desemnarea Top Transporter:
    1. număr minim de Contracte de Transport încheiate de Transportator pe Site sau în Aplicația Transportatorului: 40,
    2. Cont de Transportator deblocat (să nu fie blocat),
    3. număr minim de comentarii privind Serviciile de Transport efectuate de Transportator pe Site: 20,
    4. numărul maxim de comentarii negative asupra Serviciilor de Transport efectuate de Transportator pe Site: 5%,
    5. numărul de contracte de transport anulate: mai puțin de 23%,
    6. au trecut cel puțin 60 de zile de la data înregistrării Contului.
  12. Transportatorul căruia i s-a acordat deja desemnarea Top Transporter o va pierde de îndată ce nu îndeplinește cel puțin unul dintre criteriile enumerate mai sus. Odată ce desemnarea a fost pierdută, Transportatorul nu va avea dreptul de a utiliza certificatul de Top Transporter sau orice altă denumire sau de a revendica acest statut.
  13. Utilizarea anumitor Servicii sau funcționalități necesită ca Transportatorul să îndeplinească toate următoarele cerințe:
    1. număr minim de Contracte de Transport încheiate de Transportator prin intermediul Site-ului sau prin Aplicația Transportatorului: 10,
    2. Cont de Transportator deblocat (să nu fie blocat);
    3. număr minim de comentarii privind Serviciile de Transport efectuate de Transportator pe Site: 10,
    4. numărul maxim de comentarii negative asupra Serviciilor de Transport efectuate de Transportator pe Site: 5%,
    5. numărul de contracte de transport anulate: sub 23%,
    6. au trecut cel puțin 60 de zile de la data înregistrării Contului.
  14. Deciziile Furnizorului de Servicii, inclusiv verificarea conformității cu criteriile enumerate la punctul 13 de mai sus, pot fi luate automat.

VIII. SERVICII DE TRANSPORT SI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

  1. Sub rezerva subsecțiunii 5 de mai jos, Transportatorii verificați de Furnizorul de servicii pot participa la Modul de ofertare, Modul Ofertă rapidă și pot încheia un Contract de transport prin intermediul Site-ului sau prin Aplicația Mobilă a Transportatorului.
  2. Anunțurile vizibile in Aplicatia Transportatorului in Modul de ofertare sau Oferte Rapide sunt adăugate si prezentate pe Site de catre Clienti. Anunțurile sunt vizibile în Aplicația Transportatorului în același timp în care sunt vizibile pe Site.
  3. În ceea ce privește anunțurile care fac obiectul Modului de ofertare, se aplică următoarele prevederi:
    1. Anunțurile sunt considerate invitații de depunere a ofertelor în sensul art. 71 din Codul civil. Până la momentul închiderii Modului de ofertare, Transportatorul poate transmite un răspuns la un Anunț care constituie o Ofertă pentru încheierea unui Contract de Transport în sensul articolului 66 din Codul civil;
    2. Transportatorul stabilește în mod independent conținutul Ofertelor, care ar trebui să fie în concordanță cu circumstanțele actuale și legale. Un Transportator își poate retrage Oferta prin ștergerea acesteia folosind funcționalitatea Site-ului sau a Aplicației Transportatorului, dar nu mai devreme de 30 de minute de la trimiterea sa și nu mai târziu de acceptarea Ofertei trimise de către Client. Conținutul unei Oferte nu poate conține detalii de contact sau orice alte informații care sunt menite să pună Clientul și Transportatorul în contact unul cu celălalt, ocolind sau în afara Aplicației Transportatorului și a Site-ului. O Ofertă nu poate conține nicio informație interzisă în sensul legilor aplicabile general, prezentelor Regulilor și „Termenii și condițiile site-ului Clicktrans pentru utilizatori sau Aplicației Mobile A Clientului” (Regulile Site-ului);
    3. prin depunerea unei Oferte, Transportatorul este de acord să furnizeze Clientului - ca urmare a acceptării Ofertei Transportatorului - datele sale de contact, în special detaliile enumerate în Cont și în Ofertă, precum numele complet, adresa de e-mail, numărul de telefon, numele și adresa entității, număr de identificare fiscală, număr de identificare în registrele publice pentru afaceri (Registrul Comerțului), site-ul web;
    4. un Transportator al cărui Cont a fost blocat de către Furnizorul de servicii în conformitate cu prezentele Reguli nu va putea posta o Ofertă. Dacă o astfel de blocare a avut loc deja după ce Transportatorul respectiv a adăugat o Ofertă, Oferta acestuia nu poate fi acceptată de către un Client în timp ce Contul este blocat. Dacă Contul unui Transportator a fost șters sau blocat complet, Ofertele acestuia nu sunt vizibile pe Site. Prevederile acestei propoziții nu se vor aplica blocării parțiale a Contului Transportatorului;
    5. în momentul în care o Ofertă este acceptată de către un Client, se încheie un Contract de Transport între un Transportator și Client, cu conținut corespunzător prevederilor Reguli, Anunțului, angajamentelor între părți comunicate prin mesaje pe Website și conform Ofertelor acceptate;
    6. după încheierea unui Contract de Transport, conduita ulterioară a Clientului și a Transportatorului rezultă din legile aplicabile - Transportatorul este obligat în primul rând să execute obiectul Contractului de Transport, iar Clientul este obligat să plătească Prețul convenit pentru serviciul de transport.
  4. În cadrul procedurii de postare a Anunțului în Modul de ofertare, Furnizorul de Servicii oferă Transportatorilor funcționalitatea suplimentară de modificare automată a Prețului Serviciului de Transport indicat în Anunțul postată de Transportatorul. Un Transportator care utilizează această funcționalitate este obligat să indice Prețul Serviciului de Transport și Prețul minim pentru care poate efectua Serviciul de Transport specificat în Anunț de către Client. Dacă alți Transportatori depun o Ofertă cu un Preț mai mic pentru serviciile de transport ca răspuns la un Anunț, Prețul indicat de Transportatorul va fi redus proporțional de fiecare dată cu 10 EUR. Dacă Prețul pentru un Serviciu de Transport este mai mic de 100 EUR, acesta va fi redus cu 5 EUR, dar nu mai puțin decât Prețul minim pentru serviciile de transport indicat de Transportator. Utilizarea funcționalității descrise în această secțiune depinde de voința Transportatorului și nu este obligatorie.
  5. În ceea ce privește Anunțurile care fac obiectul procesului de contractare Ofertă rapidă, se aplică următoarele prevederi:
    1. procedura de contractare în modul Ofertă rapidă este deschisă Transportatorilor ale căror Conturi au fost verificate cu rezultat pozitiv de către Furnizorul de Servicii și care îndeplinesc toate criteriile enumerate la secțiunea VII pct. 14. Aceasta a fost stabilită în vederea securității tranzacțiilor și pentru Clienții care, contrar Modului de ofertare, nu aleg în mod independent Transportatorul care va efectua Serviciul de Transport;
    2. Anunțurile în modul Ofertă rapidă constituie o Ofertă în sensul articolului 66 din Codul civil. Anunțul unui Client postată ca Ofertă Rapidă va specifica elementele esențiale ale executării Serviciului de Transport, inclusiv Prețul acestuia. Trimiterea unui răspuns la un astfel de Anunț prin selectarea funcționalității adecvate va fi considerată ca acceptare a ofertei Clientului;
    3. prin transmiterea unui răspuns la Anunțul unui Client în modul Ofertă rapidă, un Transportator este de acord să furnizeze Clientului datele de contact, în special cele prezentate în Cont și în Ofertă, cum ar fi numele complet, adresa de e-mail, numărul de telefon, numele și adresa entității, număr de identificare fiscală, număr de identificare în registrele publice pentru afaceri (Registrul Comerțului), site-ul web;
    4. cand Transportatorul accepta oferta Clientului postata in modul Ofertă rapidă, se incheie un Contract de Transport intre Transportator si Client. Continutul Contractului este in concordanta cu prevederile Regulilor si Anunţului Clientului in modul Ofertă rapidă. Se încheie un Contract de Transport cu Transportatorul care a fost primul care a acceptat oferta Clientului în modul Ofertă rapidă;
    5. timpul maxim pentru afișarea unei Oferte Rapide este de 24 de ore de la publicarea acesteia - daca nu este incheiat niciun Contract de Transport in aceasta perioada, Oferta Rapida va fi publicata ca Anunț si Transportatorul poate trimite o Ofertă ca răspuns la aceasta, conform subsecțiunii 3 de mai sus;
    6. în alte aspecte, prevederile prezentelor Reguli și „Termenii și condițiile Site-ului Clicktrans pentru utilizatori sau Aplicația Mobilă A Clientului” (Regulile Site-ului) referitoare la Anunțurile care fac obiectul Modului de Ofertare și Anunțurile care fac obiectul Ofertei rapide se vor aplica în mod corespunzător.
  6. Furnizorul de Servicii poate comunica informatii privind încheierea unui Contract de Transport prin intermediul mesajelor de pe Website sau in Aplicatia Transportatorului, prin mesaje e-mail trimise la adresa furnizata in Contul Transportatorului sau notificări prin mesaje text.
  7. Transportatorul și Clientul trebuie să se contacteze imediat după încheierea unui Contract de transport.
  8. În cazul în care valabilitatea unui Contract de Transport depinde de îndeplinirea unor cerințe specifice prevăzute de lege, cum ar fi încheierea unui contract în scris sau într-o altă formă specifică, Clientul și, respectiv, Transportatorul trebuie să aplice astfel de reguli și să treacă prin toate formalitățile și procedurile cerute de legea aplicabilă.
  9. Clientul și Transportatorul își pot trimite reciproc mesaje cu privire la Serviciul de transport acoperit de un Anunț. Mesajele la care se face referire în propoziția anterioară sunt trimise folosind formularul disponibil pe pagina Anunțului și publicat pe pagina Anunțului pentru toți Utilizatorii.
  10. Pentru a presta Servicii de Transport, un Transportator trebuie să dețină licențele și avizele necesare pentru un anumit tip de Livrare, dacă o astfel de obligație rezultă din reglementări legale, în special pentru transportul de animale. Transportatorul trebuie, de asemenea, să dețină un vehicul adecvat pentru tipul dat de Livrare și, dacă rezultă din reglementări legale, mijlocul de transport trebuie să îndeplinească cerințele tehnice enumerate în reglementările relevante.
  11. Contractele de transport sunt încheiate contra unei remunerații plătibile Transportatorului și au ca rezultat perceperea unui Comision în condițiile specificate în părțile ulterioare ale Regulilor de față.
  12. Furnizorul de servicii folosește sortarea implicită a Anunțurilor în Modul de Ofertare și în Modul Ofertă rapidă, ca parte a unei liste de Anunțuri și a unei liste de Oferte, care își ajustează ordinea în funcție de preferințele Clienților, precum și de Anunțurile sugerate Transportatorilor. Sortarea poate include:
    1. Date despre Anunț: adică în primul rând, conformitatea descrierii Anunțului cu Regulile și cu ghidurile de încărcare (publicare) ale Anunțurilor, numărul de vizualizări ale Anunțului în diferite intervale de timp, Prețul Serviciului de Transport, numărul de Oferte depuse ca răspuns la Anunț, folosirea Serviciilor de Promovare, modul de încheiere a Contractului de Transport (Modul de ofertare), postarea Anunțului într-o categorie de Expediere cel mai bine potrivită tipului de Livrare, destinația Livrării, moneda, limba;
    2. Date despre Client: adică în principal numărul de evaluări și comentarii pozitive și negative;
    3. Date despre Transportatorul: adică, în primul rând, numărul de evaluări și comentarii pozitive și negative, numărul de Contracte de transport încheiate, data primului Contract de transport încheiat, numărul de Contracte de transport anulate, prețul Serviciului de Transport, locația Transportatorului, istoricul rutei Serviciilor de transport finalizate, tipurile de Livrări realizate ca parte a Serviciilor de transport, titulaturi primite de Transportatorul (cum ar fi Top Transporter).
  13. Furnizorul de servicii poate comunica sugestii de comenzi adaptate Transportatorului (Anunţurile Clienților) sub formă de mesaje afișate pe Site sau în Aplicația Transportatorului, notificări, mesaje text sau notificări prin e-mail în modul Ofertă rapidă. Astfel de sugestii sunt prezentate Transportatorilor care îndeplinesc cel puțin criteriile indicate în secțiunea VII punctul 14 și depind, printre altele, de istoricul Livrărilor finalizate sau de tipurile acestora. În cazul în care Transportatorul decide să accepte oferta unui Client prin Ofertă rapidă, se vor aplica prevederile subsecțiunii 5 de mai sus. Aceste mesaje sunt afișate Transportatorului pe baza unor decizii automate.
  14. Furnizorul de Servicii nu poate garanta dacă Clientul și Transportatorul finalizează procesul de Servicii de Transport, în ciuda selecției Ofertei. În mod particular Furnizorul de Servicii nu garantează calitatea Serviciului de Transport sau plata Clientului pentru Serviciul de Transport efectuat. Furnizorul de Servicii oferă doar o platformă pentru încheierea unui Contract de Transport.


IX. TERMENE ȘI CONDIȚII DE PLATĂ ȘI COMISION

  1. Transportatorului i se percepe un Comision pentru încheierea fiecărui Contract de transport, în conformitate cu graficul de taxe și comisioane anexat la prezentele Reguli. În cazuri speciale termenele și condiții de plată a comisionului și plata acestuia pot fi convenite individual cu Transportatorul.
  2. Comisionul este convertit Transportatorului in moneda in care a fost incheiat Contractul de Transport, in conformitate cu lista de comisioane aplicabile monedei respective. În cazul în care moneda indicată de Transportator în timpul înregistrării Contului diferă de moneda în care a fost încheiat Contractul de Transport, comisionul va fi convertit în moneda contului Furnizorului de Transport pe baza cursurilor de schimb anunțate de Banca Centrală Europeană sau Banca Națională a Poloniei în cazul perechilor valutare cu PLN, din ziua anterioară încheierii Contractului de Transport.
  3. Comisionul se decontează lunar; la sfârşitul fiecărei luni calendaristice în care s-a calculat comisionul pentru Transportator, Furnizorul de Servicii transmite Transportatorului o factură cu TVA, cu un termen de plată de 7 zile de la emitere. În cazul unei întârzieri la plată, Furnizorul de Servicii va percepe dobândă Transportatorului pentru întârzierea tranzacțiilor comerciale și va emite o factură cu TVA pentru Comisioanele percepute Transportatorului pe perioada de întârziere. O întârziere a plății poate duce la blocarea Contului Furnizorului de servicii de către Furnizorul de servicii din acest motiv.
  4. Facturile cu TVA sunt emise conform detaliilor Transportatorului așa cum sunt acestea indicate în Cont.
  5. VAT invoices are issued to the Transport Provider's details as indicated in the Account.
  6. Transportatorul poate plăti factura cu TVA direct pe Site prin intermediul sistemului de sistem de plăţi electronice al Furnizorului de Servicii sau în contul bancar al Furnizorului de Servicii indicat pe factura cu TVA.
  7. Pot exista plăți în exces (denumite în continuare supraplăți) în contul Transportatorului rezultate din:
    1. Plata proprie a Transportatorului, făcută la discreția sa prin sistem de plăţi electronice al Furnizorului de servicii sau în contul bancar al Furnizorului de servicii (denumit în continuare: reîncărcare cont);
    2. decontarea unei facturi cu TVA emisă Transportatorului de către Furnizorul de servicii și care a fost ulterior emiterii modificată.
  8. Transportatorul poate solicita returnarea unei plăți în plus de la Furnizorul de servicii în orice moment, prin transmiterea unei cereri către Furnizorul de servicii, la adresa de e-mail a acestuia indicată în Secțiunea I din Reguli. În acest caz, plata în plus este rambursată în termen de 14 zile de la data transmiterii corecte a cererii Transportatorului. Nicio plată în exces nu va fi returnată dacă un Comision a fost facturat Transportatorului în luna în care Transportatorul solicită returnarea plății în plus, caz în care supraplata va fi folosită la compensarea sumei de plata pentru Comision.
  9. La sfârșitul unei luni calendaristice, plățile în plus sunt creditate în Comisionul acumulat al Transportatorului. În cazul în care supraplata este mai mică decât comisionul datorat Furnizorului de servicii, Transportatorul va fi obligat să plătească suma restante până la data indicată în subsecțiunea 3 de mai sus.
  10. În cazul în care Transportatorul are întârzieri cu plățile către Furnizorul de servicii, orice plată în plus va fi folosită pentru compensarea unor astfel de plăți restante.
  11. În cazul în care Furnizorul de servicii emite o factură cu TVA modificată, în urma căreia comisionul calculat a fost redus, diferenţa pozitivă (cuvenită Transportatorului) rezultată din factura modificată va fi considerată o plată în plus, cu excepția cazului în care Transportatorul indică în mod expres că solicită rambursarea sumei în plus în contul său. În această situaţie, suma în plus va fi în principal alocată de către Furnizorul de servicii unor alte sume datorate de Transportatorul.
  12. Facturile cu TVA și facturile modificate sunt emise în formă electronică prin publicarea / încărcarea lor în Contul Transportatorului și prin e-mail la adresa de e-mail a Transportatorului indicată în Cont.
  13. În factură se adaugă și taxe / costuri pentru opțiuni suplimentare - în special, taxe pentru utilizarea Serviciilor de promovare, dacă Transportatorul a folosit aceste servicii în condițiile specificate în Regulile Site-ului.
  14. Contul Transportatorului prezintă o listă actualizată a Comisioanelor acumulate de Transportator împreună cu informații despre Contractul de transport pe baza căruia a fost acumulat Comisionul.
  15. Furnizorul de servicii poate obliga Transportatorul să ofere certificatul de rezidență al Transportatorului în conformitate cu reglementările naționale ale Transportatorului, document care atestă rezidența fiscală a Transportatorului în țara sa de reședință. În cazul în care Transportatorul nu furnizează un certificat de rezidență fiscală, Furnizorul de servicii poate adăuga impozit reținut la sursă la factura de TVA a Transportatorului.
  16. O modificare a datelor de facturare ale Transportatorului necesită o nouă verificare a Contului acestuia, în conformitate cu secțiunea VII din Reguli.
  17. Transportatorul nu are voie să taxeze Clientul direct cu costurile suportate de Transportatorul în special Comisioanele.
  18. Furnizorul de servicii are dreptul de a introduce promoții temporare cu privire la valoarea Comisionului indicată în lista de taxe și comisioane în condițiile specificate în promoție.
  19. În cazul în care Furnizorul de servicii este considerat adecvat și temeinic, acesta poate rambursa comisionul Transportatorului sau se poate abține de la solicitarea Comisionului. Regulile de aplicabile în acest caz sunt stabilite în secțiunea XIII de mai jos.

X. RĂSPUNDERE

  1. Furnizorul de Servicii nu este parte în / la Contractele de Transport încheiate de Transportatori cu Clienții care utilizează Website-ul sau Aplicația Transportatorului. Cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel, Furnizorul de Servicii nu se amestecă în relațiile reciproce ale părților Contractelor de Transport, nu acționează ca intermediar la încheierea acestora, nu este Client și nici nu participă la executarea unor astfel de contracte.
  2. Prezentele Reguli, „Termenii și condițiile Site-ului Clicktrans pentru Utilizatori și aplicația Mobilă a Clientului” (Regulile Site-ului) și legile aplicabile sunt sursa exclusivă a obligațiilor Furnizorului de servicii.
  3. Transportatorii sunt singurii responsabili pentru corectitudinea și legalitatea activităților lor și pentru serviciile furnizate de aceștia. Aceasta include răspunderea pentru angajații lor, asociații și alte entități prin care sau cu a căror asistență sunt efectuate astfel de servicii sau activități.
  4. Transportatorii sunt responsabili pentru oricare Contracte de transport încheiate și pentru orice declarații sau angajamente pe care le fac folosind Site-ul sau Aplicația Transportatorului.
  5. Transportatorul va fi răspunzător pentru orice prejudiciu rezultat din încălcarea prevederilor prezentelor Reguli, reglementărilor legale sau regulilor de ordine și morală publică. Furnizorul de servicii va avea dreptul de a obține de la respectivul Transportator orice eventuale costuri ale procedurilor judiciare și alte sancțiuni pe care Furnizorul de servicii le-a suportat ca urmare a activității Transportatorului care a încălcat / încalcă Regulile, legile sau regulile de ordine și morală publică.
  6. Transportatorul este de acord că, în cazul oricăror pretenții formulate de terți împotriva Furnizorului de servicii, inclusiv și în special, pretenții legate de actele efectuate de Transportator în legătură cu utilizarea (sau intenția de utilizare) a Aplicației Transportatorului sau a Site-ului și a funcționalităților și Serviciilor acestuia, Transportatorul fie va prelua locul procesual al Furnizorului de servicii fie va interveni în respectiva cauză, pe cale principală sau accesorie fie, la cererea Furnizorului de servicii, va proceda la rambursarea costurilor suportate de Furnizorul de servicii în acest context.
  7. Răspunderea Furnizorului de Servicii față de Transportatorii este exclusă în măsura permisă de legile aplicabile și este limitată la suma de: 1200 EUR (în cuvinte: o mie două sute) pe durata întregii colaborării cu Transportatorul, indiferent de durată sau întindere.
  8. Răspunderea Furnizorului de servicii față de Transportator pentru beneficiile pierdute de Utilizator este exclusă.
  9. În special Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru:
    1. întreruperi ale accesului la Aplicația Transportatorului sau la Website, inclusiv cele care împiedică utilizarea Serviciilor, cauzate de necesitatea înlăturării oricăror defecțiuni, testare hardware și software sau lucrări de întreținere;
    2. probleme tehnice legate de utilizarea Aplicației Transportatorului sau a Site-ului apărute din motive independente de voința Furnizorului de Servicii, inclusiv cele cauzate de forță majoră sau de funcționarea necorespunzătoare a Internetului;
    3. indisponibilitatea Site-ului, a aplicației Transportatorului sau a serviciilor din motive care nu sunt imputabile Furnizorului de servicii,
    4. daune suferite de Transportator din cauza înregistrării sau citirii incorecte a datelor sau a oricărui conținut;
    5. acțiunile unei terțe părți care devin autorizate să utilizeze Site-ul, Serviciile sau Aplicația Transportatorului;
    6. orice conținut sau informații prezentate sau comunicate în alt mod de către Transportator, inclusiv, dar fără a se limita la: Oferte, răspunsuri la Oferte rapide, pagina de profil a Transportatorului, Cont sau pentru punctualitatea (rapiditatea) și forma de prezentare a acestor date.

XI. BLOCAREA, ÎNCETAREA CONTRACTULUI DE SERVICII

  1. Transportatorul poate înceta contractul de Cont în orice moment dacă Transportatorul nu are Comisioane restante sau plăți în plus. În acest caz, un contract este încetat atunci când Furnizorul de servicii primește o astfel de solicitare de la Transportatorul.
  2. În cazul Transportatorilor care au plăți în exces sau comisioane restante către Furnizorul de servicii, este necesară contactul prealabil cu Furnizorul de servicii și plata prealabilă a tuturor sumelor datorate Furnizorului de servicii.
  3. Furnizorul de Servicii poate înceta contractul de Cont Transportator cu un preaviz de 30 de zile și în conformitate cu legea, inclusiv cu Regulamentul UE 2019/1150. În perioada de preaviz, Contul Transportatorului poate fi blocat sau funcționalitățile acestuia pot fi restricționate dacă încetarea a fost făcută din motive imputabile Transportatorului sau este justificată de protecția Clienților. Furnizorul de servicii va transmite notificarea de încetare Transportatorului la adresa de e-mail indicată în Contul Transportatorului.
  4. Restabilirea unui Cont de Transportator necesită contactarea Furnizorului de Servicii.
  5. Furnizorul de servicii are dreptul de a limita (inclusiv blocarea) furnizarea Serviciilor și de a înceta contractul de furnizare a Serviciilor altfel decât în ​​conformitate cu prevederile clauzei 3 de mai sus, inclusiv serviciul de gestionare a Contului și alte Servicii oferite pe Site sau în Aplicația Transportatorului, în special în cazul în care există îndoieli cu privire la corectitudinea sau caracterul complet al datelor furnizate de Furnizor, precum și dacă / când:
    1. Furnizorul de servicii suspectează că Transportatorul încalcă Regulile, legile aplicabile sau regulile de ordine și morală publică;
    2. Transportatorul întreprinde acțiuni care vizează încheierea unui Contract de Transport în afara Site-ului sau Aplicației Transportatorului;
    3. Transportatorul întreprinde acțiuni pentru a evita perceperea unui Comision;
    4. dacă acțiunile sau omisiunile Transportatorului au un efect negativ asupra reputației Furnizorului de servicii sau dăunează în alt mod Furnizorului de servicii;
    5. când acțiunile sau omisiunile Transportatorului pun în pericol siguranța altor Utilizatori, a Site-ului sau a Furnizorului de Servicii;
    6. în cazul în care Furnizorul de Servicii primește o plângere cu privire la activitățile Transportatorului sau dacă Furnizorul de Servicii are în alt mod îndoieli cu privire la conformitatea activităților Transportatorului cu specificul Site-ului sau al Aplicației Transportatorului, cu legea și regulile ordinii și moralei publice;
    7. în cazul în care numărul tranzacțiilor anulate în ultimele 2 luni a depășit 20%.
    8. dacă Utilizatorul are întârzieri cu orice plată datorată Furnizorului de servicii.
  6. Restricționarea (inclusiv blocarea) furnizării Serviciilor, precum și rezilierea contractului de furnizare a Serviciilor (inclusiv Contul) vor fi în conformitate cu legislația aplicabilă, inclusiv cu Reglementările UE 2019/1150.
  7. În timpul limitării (inclusiv blocării) furnizării Serviciilor, Transportatorul nu poate participa la Modul de ofertare sau la Modul Ofertă rapidă.

XII. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

  1. La încheierea unui contract de furnizare a Serviciilor de Aplicație a Transportatorului, Furnizorul de servicii va acorda Transportatorului o licență de utilizare a Aplicației Transportatorului și, în cazul desemnării Top Transporter, Furnizorul de servicii va acorda Transportatorului o licență pentru plugin-ul Top Transporter la acel moment. Pentru plugin-ul Clicktrans, licența se acordă la descărcarea acestuia de pe Site. Licența este neexclusivă, netransferabilă și nelimitată teritorial. Licența este gratuită.
  2. O licență se acordă pe o perioadă nedeterminată, dar nu mai mult decât durata contractului pentru utilizarea Aplicației Transportatorului și a Serviciilor de Aplicație a Transportatorului. Pentru plugin-ul Top Transporter, acesta este acordat pe durata desemnării Top Transporter, iar în cazul plugin-ului Clicktrans, este valabil până la eliminarea acestuia de către Transportator.
  3. Licența autorizează Utilizatorul să utilizeze Aplicația Transportatorului pe Dispozitive Mobile fără drept de sublicență, în următoarele domenii de exploatare:
    1. intrarea în memoria (inclusiv RAM) a unui Dispozitiv mobil,
    2. înregistrarea în memoria unui Dispozitiv mobil și afișarea acesteia pe un astfel de Dispozitiv mobil,
    3. reproducerea temporară în memoria unui Dispozitiv Mobil, necesară utilizării Aplicației Transportatorului,
    4. ajustarea Aplicației Transportatorului necesară pentru a o utiliza pe un Dispozitiv Mobil (configurație hardware și software).
  4. Licența pentru plugin-ul Top Transporter și pentru plugin-ul Clicktrans autorizează utilizarea plugin-ului pe site-ul Transportatorului fără dreptul de sublicență în următoarele domenii de exploatare:
    1. intrarea în memoria computerului și în Internet, adică site-ul web al Transportatorului;
    2. înregistrarea acestuia în memoria computerului și afișarea pe site-ul Transportatorului,
    3. multiplicare temporară necesară pentru a utiliza plugin-ul Top Transporter sau plugin-ul Clicktrans,
    4. adaptarea plugin-ului Top Transporter sau a plugin-ului Clicktrans necesar lansării și utilizării acestuia pe site-ul Transportatorului (configurare hardware și software).
  5. Încălcarea de către Transportatorul a condițiilor de licență dă dreptul Furnizorului de servicii să înceteze Contractul de furnizare a Serviciilor de Aplicație a Transportatorului sau a plug-in-ului Clicktrans cu efect imediat, sub rezerva prevederilor Secțiunii XI.
  6. Încălcarea condițiilor licenței de către Transportator va da dreptul Furnizorului de servicii să elimine desemnarea Top Transporter alocată către Transportator și să înceteze licența pentru plugin Top Transporter cu efect imediat.

XIII. PLÂNGERI, SISTEM INTERN DE TRATARE A PLÂNGERILOR

  1. Transportatorul poate depune reclamații în condițiile enumerate în secțiunea XII punctele 6 până la 9 din „Termenii și condițiile Site-ului Clicktrans pentru Utilizatori și Aplicația Mobilă a Clientului”, sub rezerva excepțiilor menționate în secțiunea de față.
  2. Transportatorul trebuie să depună orice reclamații cu privire la determinarea și plata Comisioanelor în termen de 30 de zile de la data stabilirii acestora.
  3. Reclamațiile privind facturile emise și decontarea lunară a Comisionului datorat Furnizorului de Servicii trebuie făcute în cel mult 30 de zile de la primirea facturii în Cont de către Transportatorul.
  4. În conformitate cu prevederile Reglementărilor UE 2019/1150, Furnizorul de Servicii va asigura funcționarea unui sistem intern de tratare a reclamațiilor în sfera de aplicare a:
    1. presupusa nerespectare de către Furnizor de Servicii a obligațiilor prevăzute în Reglementările UE 2019/1150 și care îl afectează pe Transportator;
    2. probleme tehnologice legate de furnizarea Serviciilor de către Furnizorul de Servicii, care afectează Transportatorul;
    3. măsurile aplicate de Furnizorul de Servicii sau comportamentul acestuia care se referă direct la furnizarea Serviciilor, care îl afectează pe Transportator.
  5. Reclamațiile menționate în subsecțiunea 4 de mai sus trebuie raportate la adresa de e-mail a Furnizorului de servicii.

XIV. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

  1. Datele cu caracter personal ale utilizatorilor sunt colectate și prelucrate de Furnizorul de servicii în conformitate cu legile aplicabile, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) și în conformitate cu Regulile generale privind confidențialitatea datelor (Politica de confidențialitate), astfel cum sunt disponibile pe Site.
  2. Transportatorul este un administrator independent al datelor personale ale Clienților și ar trebui să le prelucreze în conformitate cu reglementările în vigoare în acest sens, în special GDPR.
  3. Furnizorul de Servicii va avea acces la toate categoriile de date personale pe care Utilizatorii le furnizează în scopul utilizării Serviciilor sau care sunt generate ca urmare a furnizării acestor Servicii. Drepturile de acces ale persoanelor autorizate să prelucreze date cu caracter personal de către Furnizorul de servicii se exercită pe baza necesității de a cunoaște.
  4. Transportatorii au dreptul de a accesa toate categoriile de date cu caracter personal furnizate în legătură cu utilizarea Serviciilor sau generate ca urmare a furnizării Serviciilor, în conformitate cu articolul 15 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului (GDPR). Transportatorul are dreptul de a primi datele sale personale pe care le-a furnizat pe site într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de dispozitive, în conformitate cu articolul 20 din GDPR. În plus, Transportatorul va avea acces la datele personale ale Clienților, pentru care a prestat Servicii de Transport sau, respectiv, la datele Transportatorilor care au efectuat Servicii de Transport pentru acesta, atunci când și-a exercitat drepturile în calitate de Client. Transportatorul va avea acces la aceste date în Istoricul Contului.
  5. În mod implicit, Utilizatorii au acces numai la datele pseudonimizate ale altor Utilizatori înainte de a încheia un Contract de Transport.
  6. Datele personale ale Transportatorilor vor fi partajate destinatarilor în măsura detaliată în Politica de confidențialitate. Oricine poate vedea Ofertele postate și create public prin intermediul Serviciului, precum și Anunțurile făcute publice, comentariile, feedback-urile și mesajele asociate. Transportatorul poate, de asemenea, să partajeze datele despre locație cu Clienții utilizând funcționalitatea de Urmărire Livrării.

XV. DISPOZIȚII FINALE

  1. Prezentele Reguli sunt puse la dispoziție în mod continuu și gratuit de către Clicktrans pe Website, într-un mod care să permită Utilizatorilor să le ia la cunoștință, să reproducă și să înregistreze conținutul lor prin tipărirea sau salvarea acestora pe un mediu de stocare în orice moment utilizând sistemul informatic operat de Utilizator.
  2. Nicio parte a acestor Termeni și Condiții nu poate fi reprodusă sau publicată fără acordul scris al Furnizorului de servicii.
  3. Cu excepția cazului în care se prevede altfel prin dispozițiile legale obligatorii, orice dispută care decurge în temeiul prezentului Regulament va fi guvernată de legile Poloniei. Dacă un Antreprenor este parte la un contract, orice dispută apărută în temeiul prezentelor Reguli va fi soluționată în fața unei instanțe comune cu jurisdicție asupra sediului social al Furnizorului de servicii.
  4. Conținutul acestor Termeni și condiții poate fi modificat. Transportatorul va fi informat despre modificări prin trimiterea unui e-mail la adresa de e-mail furnizată de Transportatorul. Data intrării în vigoare a modificărilor nu va fi mai scurtă de 15 zile de la data anunțării acestora. În cazul în care Transportatorul nu acceptă noul conținut al Regulilor, acesta va notifica acest lucru Furnizorului de Servicii printr-un e-mail trimis la adresa de e-mail indicată în secțiunea I din prezentele Reguli în termen de 15 zile de la primirea informațiilor privind modificarea Regulilor. Neacceptarea va duce la încetarea contractului de furnizare a Serviciilor pe Site.
  5. Furnizorul de servicii, în cuprinsul Regulilor, poate introduce modificări pentru Utilizatorii care au un Cont și în ceea ce privește revizuirea și acceptarea atunci când se conectează la Contul de utilizator. În cazul în care un Utilizator nu acceptă modificările aduse Regulilor, Contractul de furnizare a Serviciului de menținere a unui Cont va înceta după trecerea a 15 zile de la acest refuz, cu excepția cazului în care Utilizatorul a făcut o acceptare în acest termen. În această situație, prevederile modificate ale Regulilor vor fi obligatorii pentru Utilizator de la data acceptării acestora.
  6. În conformitate cu Regulamentele UE 2019/1150, Furnizorul de Servicii poate modifica Regulile fără a respecta termenul prevăzut la subsecțiunea 4 de mai sus, urmând ca acestea să aibă cu efect imediat, dacă:
    1. face obiectul unei obligații legale sau de reglementare în temeiul căreia i se cere să modifice Regulile într-un mod care să-l împiedice să respecte termenul de notificare prealabilă de 15 zile menționat mai sus;
    2. trebuie să modifice Regulile, prin intermediul unei excepții, pentru a trata o amenințare neprevăzută și iminentă, pentru a proteja Serviciile Intermediare Online, pentru a proteja Utilizatorii de fraudă, malware, spam, divulgări / scurgeri ale datelor sau alte amenințări de securitate cibernetică.

Comisioane pentru anunțuri în moneda RON
Comisioane pentru anunțuri în moneda EUR
Comisioane pentru anunțuri în moneda PLN
Comisioane pentru anunțuri în moneda SEK

Modelul de reclamație pentru servicii electronice